Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Рунчева Н. В. Принципи реалізації стратегії контентмаркетингу / Н. В. Рунчева, О. О. Чапала, Я. О. Монаєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 4. - С. 76–82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_4_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рунчева Н. В. Принципи реалізації стратегії контентмаркетингу / Н. В. Рунчева, О. О. Чапала, Я. О. Монаєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 4. - С. 76–82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_4_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |