Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Каткова Т. І. Цифровий маркетинг як інструмент для сегментації цільових ринків комунікацій / Т. І. Каткова, І. І. Княженко, В. Р. Шевченко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 3. - С. 59–64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_3_11 Визначено тенденції цифрового маркетингу. Досліджено чинники культурного порядку і сегменти онлайн-спільнот, які формуються за допомогою культурних чинників. Наведено специфіку прогресивних інструментів у цифровому маркетингу комунікацій, можливості та переваги онлайн-спілкування, маркетингові цілі в онлайн-діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Каткова Т. І. Цифровий маркетинг як інструмент для сегментації цільових ринків комунікацій / Т. І. Каткова, І. І. Княженко, В. Р. Шевченко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 3. - С. 59–64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_3_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |