Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Каткова Т. І. 
Цифровий маркетинг як інструмент для сегментації цільових ринків комунікацій / Т. І. Каткова, І. І. Княженко, В. Р. Шевченко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 3. - С. 59–64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_3_11
Визначено тенденції цифрового маркетингу. Досліджено чинники культурного порядку і сегменти онлайн-спільнот, які формуються за допомогою культурних чинників. Наведено специфіку прогресивних інструментів у цифровому маркетингу комунікацій, можливості та переваги онлайн-спілкування, маркетингові цілі в онлайн-діяльності.
  Повний текст PDF - 474.198 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каткова Т.
  • Княженко І.
  • Шевченко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каткова Т. І. Цифровий маркетинг як інструмент для сегментації цільових ринків комунікацій / Т. І. Каткова, І. І. Княженко, В. Р. Шевченко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 3. - С. 59–64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Княженко Ірина Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського