Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Бритвєнко А. С. 
Маркетингова стратегія позиціювання підприємства на ринку логістичних послуг / А. С. Бритвєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 23–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_6
Розглянуто інструменти позиціювання провідних операторів поштової логістики та експрес-доставки у свідомості споживача. Виокремлено основних лідерів українського логістичного ринку та досліджено особливості позиціювання державних і приватних підприємств поштової логістики та експрес-доставки. Наведено показники обсягу українського ринку поштового логістичного ринку, умови внутрішніх та міжнародних постачань. Розглянуто основні причини для покращення ефективності позиціювання логістичних підприємств і освітлено три основні сегменти поштової логістики та експрес-доставки.
  Повний текст PDF - 4.622 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бритвєнко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бритвєнко А. С. Маркетингова стратегія позиціювання підприємства на ринку логістичних послуг / А. С. Бритвєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 23–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бритвєнко Анастасія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського