Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Бритвєнко А. С. Маркетингова стратегія позиціювання підприємства на ринку логістичних послуг / А. С. Бритвєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 23–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_6 Розглянуто інструменти позиціювання провідних операторів поштової логістики та експрес-доставки у свідомості споживача. Виокремлено основних лідерів українського логістичного ринку та досліджено особливості позиціювання державних і приватних підприємств поштової логістики та експрес-доставки. Наведено показники обсягу українського ринку поштового логістичного ринку, умови внутрішніх та міжнародних постачань. Розглянуто основні причини для покращення ефективності позиціювання логістичних підприємств і освітлено три основні сегменти поштової логістики та експрес-доставки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бритвєнко А. С. Маркетингова стратегія позиціювання підприємства на ринку логістичних послуг / А. С. Бритвєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 23–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |