Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Антошкіна Л. І. Якісні характеристики туристичного продукту Бердянської дестинації / Л. І. Антошкіна, Ю. Ю. Юрченко, О. О. Холод // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 11–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_4 Проаналізовано динаміку попиту на туристичний продукт Бердянської дестинації; наголошено на необхідності її активного розвитку через низку об'єктивних факторів зовнішнього впливу та внутрішнього ресурсного забезпечення. Акцентовано увагу на унікальних лікувально-рекреаційних можливостях курорту. Застосовано анкетне опитування з метою виявлення лояльності споживачів туристичного продукту до Бердянської дестинації, визначення мотивації та переваг у виборі тих чи інших туристичних послуг, наведено показники якісної характеристики туристичного продукту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антошкіна Л. І. Якісні характеристики туристичного продукту Бердянської дестинації / Л. І. Антошкіна, Ю. Ю. Юрченко, О. О. Холод // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 11–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |