Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Рунчева Н. В. 
Методи просування іміджу бренду / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 63–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_14
Надано визначення основних понять, а також описано сутність просування бренду на ринку, принципи реалізації успішного ко-брендингового проекту, складові аутобрендингу, постулати концепції партнерських відносин. Крім того, наведено деякі переваги і недоліки інтернет-брендингу. Розглянуто основні проблеми вітчизняного бізнесу при виході на глобальний ринок. Наведено інструменти їхньої адаптації до світових тенденцій розвитку. Проілюстровано вартість українських брендів у 2017 р.
  Повний текст PDF - 4.518 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рунчева Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рунчева Н. В. Методи просування іміджу бренду / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 63–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рунчева Наталія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського