Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Britvenko A. S. 
Internet­marketing as a tool for product promotion / A. S. Britvenko, V. V. Bilousova, D. D. Poliah // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 29–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_1_6
  Повний текст PDF - 4.485 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Britvenko A.
  • Bilousova V.
  • Poliah D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Britvenko A. S. Internet­marketing as a tool for product promotion / A. S. Britvenko, V. V. Bilousova, D. D. Poliah // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 29–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_1_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського