Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Britvenko A. S. Internetmarketing as a tool for product promotion / A. S. Britvenko, V. V. Bilousova, D. D. Poliah // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 29–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Britvenko A. S. Internetmarketing as a tool for product promotion / A. S. Britvenko, V. V. Bilousova, D. D. Poliah // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 29–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_1_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |