Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Бритвєнко А. С. Маркетингові інформаційні системи в АПК / А. С. Бритвєнко, А. В. Семенов, Д. В. Тулопов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 34–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_9 Розглянуто основні поняття, рівні і етапи процесу створення й розвитку маркетингової інформаційної системи аграрного ринку. Запропоновано розробити державну цільову програму і створити національний інформаційно-аналітичний центр з регіональними відділеннями. Описано діяльність Центрального Бюро інформації і Маркетингу в Сільському Господарстві "CAMIB". Наведено цілі створення web-сайту, а також корисні web-сервіси для аграрного маркетингу. Розглянуто переваги і ризики використання мобільних додатків. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бритвєнко А. С. Маркетингові інформаційні системи в АПК / А. С. Бритвєнко, А. В. Семенов, Д. В. Тулопов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 34–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |