Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Бритвєнко А. С. 
Маркетингові інформаційні системи в АПК / А. С. Бритвєнко, А. В. Семенов, Д. В. Тулопов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 34–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_9
Розглянуто основні поняття, рівні і етапи процесу створення й розвитку маркетингової інформаційної системи аграрного ринку. Запропоновано розробити державну цільову програму і створити національний інформаційно-аналітичний центр з регіональними відділеннями. Описано діяльність Центрального Бюро інформації і Маркетингу в Сільському Господарстві "CAMIB". Наведено цілі створення web-сайту, а також корисні web-сервіси для аграрного маркетингу. Розглянуто переваги і ризики використання мобільних додатків.
  Повний текст PDF - 4.482 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бритвєнко А.
  • Семенов А.
  • Тулопов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бритвєнко А. С. Маркетингові інформаційні системи в АПК / А. С. Бритвєнко, А. В. Семенов, Д. В. Тулопов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 34–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бритвєнко Анастасія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського