Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Горяча О. Л. Маркетингові стратегії експорту пшениці / О. Л. Горяча, Є. Ю. Майоров, Н. Ф. Коссе // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 13–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_4 Розглянуто експортний потенціал аграрного сектору України. Наведено поетапний генезис розвитку стратегічного маркетингу експорту пшениці, структуру експорту-імпорту культури в країні, перелічено основних експортерів. Розглянуто ймовірні загрози для експортного потенціалу АПК. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горяча О. Л. Маркетингові стратегії експорту пшениці / О. Л. Горяча, Є. Ю. Майоров, Н. Ф. Коссе // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 13–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |