Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Пашкевич М. С. 
Формування позитивного іміджу територій як базис розвитку ділового середовища регіонів України / М. С. Пашкевич, О. В. Фінагіна // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 74–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_17
Проведено аналіз новітніх методів та сучасних методик формування іміджу територій як інструментів активізації ділової діяльності, стимулювання інвестицій та інновацій. Доведено, що формування позитивного іміджу дає змогу створювати унікальний образ регіону, стимулювати його конкурентні переваги, розвивати бізнес-середовище. Розвиток ділового середовища запропоновано розглядати з позицій парадигми відносин розвитку іміджу в регіональному менеджменті. Запропоновано ключові засади, на які впливає імідж регіону як мотиваційний фактор.
  Повний текст PDF - 4.462 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пашкевич М.
  • Фінагіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пашкевич М. С. Формування позитивного іміджу територій як базис розвитку ділового середовища регіонів України / М. С. Пашкевич, О. В. Фінагіна // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 74–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пашкевич Марина Сергіївна (економічні науки)
  • Фінагіна Олеся Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського