Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Пашкевич М. С. Формування позитивного іміджу територій як базис розвитку ділового середовища регіонів України / М. С. Пашкевич, О. В. Фінагіна // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 74–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_17 Проведено аналіз новітніх методів та сучасних методик формування іміджу територій як інструментів активізації ділової діяльності, стимулювання інвестицій та інновацій. Доведено, що формування позитивного іміджу дає змогу створювати унікальний образ регіону, стимулювати його конкурентні переваги, розвивати бізнес-середовище. Розвиток ділового середовища запропоновано розглядати з позицій парадигми відносин розвитку іміджу в регіональному менеджменті. Запропоновано ключові засади, на які впливає імідж регіону як мотиваційний фактор. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пашкевич М. С. Формування позитивного іміджу територій як базис розвитку ділового середовища регіонів України / М. С. Пашкевич, О. В. Фінагіна // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 4. - С. 74–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_4_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |