Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Бритвєнко А. С. Теоретичні засади дослідження суті стратегічного маркетингового планування підприємств олійножирової галузі / А. С. Бритвєнко, Є. В. Журавльов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 3. - С. 44–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_3_11 Наведено результати дослідження сутності стратегічного маркетингового планування на підприємствах олійно-жирової галузі та чинники вироблення ефективної маркетингової стратегії, включаючи обгрунтування напрямів її вдосконалення. Проаналізовано конкурентоспроможність олійно-жирової продукції на вітчизняному ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бритвєнко А. С. Теоретичні засади дослідження суті стратегічного маркетингового планування підприємств олійножирової галузі / А. С. Бритвєнко, Є. В. Журавльов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 3. - С. 44–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_3_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |