Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Бритвєнко А. С. 
Теоретичні засади дослідження суті стратегічного маркетингового планування підприємств олійно­жирової галузі / А. С. Бритвєнко, Є. В. Журавльов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 3. - С. 44–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_3_11
Наведено результати дослідження сутності стратегічного маркетингового планування на підприємствах олійно-жирової галузі та чинники вироблення ефективної маркетингової стратегії, включаючи обгрунтування напрямів її вдосконалення. Проаналізовано конкурентоспроможність олійно-жирової продукції на вітчизняному ринку.
  Повний текст PDF - 99.381 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бритвєнко А.
  • Журавльов Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бритвєнко А. С. Теоретичні засади дослідження суті стратегічного маркетингового планування підприємств олійно­жирової галузі / А. С. Бритвєнко, Є. В. Журавльов // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 3. - С. 44–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бритвєнко Анастасія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського