Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Птащенко О. В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 42–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_9 Розглянуто особливості високотехнологічного маркетингу, специфіку його використання на ринку. Подано порівняльну характеристику умов застосування маркетингу та високотехнологічного маркетингу. Комунікаційна стратегія, в широкому розумінні, це комплексна програма дій, яка має бути спрямована на вибір оптимальних інструментів маркетингових комунікацій, їх поєднання та посилення їх синергетичного впливу на споживачів. Розглянуто особливості формування комунікаційної стратегії на ринку високотехнологічних товарів та особливості їх розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Птащенко О. В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 42–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |