Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Сілецька Н. В. 
Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу / Н. В. Сілецька // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 59–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_13
Розглянуто питання ролі іміджу в забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу. Визначено суть і основні елементи іміджу, вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обгрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства за умов конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, від рішення якої залежить конкурентоспроможність українських підприємств. Запропоновано заходи щодо формування позитивного іміджу підприємств.
  Повний текст PDF - 114.603 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сілецька Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сілецька Н. В. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу / Н. В. Сілецька // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 59–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сілецька Наталя Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського