Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Сілецька Н. В. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу / Н. В. Сілецька // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 59–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_13 Розглянуто питання ролі іміджу в забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу. Визначено суть і основні елементи іміджу, вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обгрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства за умов конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, від рішення якої залежить конкурентоспроможність українських підприємств. Запропоновано заходи щодо формування позитивного іміджу підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сілецька Н. В. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу / Н. В. Сілецька // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 59–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |