Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Уманська Ю. М. 
Формування конкурентної стратегії підприємств машинобудування / Ю. М. Уманська // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 1. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_1_10
Розглянуто суть поняття "конкурентна стратегія", його взаємозв'язок зі складовими потенціалу суб'єкта господарювання, виділено 2 групи стратегій. Проведено оцінку рівня конкурентоспроможності інноваційної продукції машинобудівних підприємств за диференціальним методом на основі споживчих та економічних параметрів з урахуванням еластичності попиту. З метою забезпечення постійного розвитку визначено кількісну міру конкурентоспроможності та залежність ціни від обсягу продажів на основі інноваційного спрямування під час формування стратегій.
  Повний текст PDF - 185.482 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Уманська Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Уманська Ю. М. Формування конкурентної стратегії підприємств машинобудування / Ю. М. Уманська // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 1. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_1_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського