Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Уманська Ю. М. Формування конкурентної стратегії підприємств машинобудування / Ю. М. Уманська // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 1. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_1_10 Розглянуто суть поняття "конкурентна стратегія", його взаємозв'язок зі складовими потенціалу суб'єкта господарювання, виділено 2 групи стратегій. Проведено оцінку рівня конкурентоспроможності інноваційної продукції машинобудівних підприємств за диференціальним методом на основі споживчих та економічних параметрів з урахуванням еластичності попиту. З метою забезпечення постійного розвитку визначено кількісну міру конкурентоспроможності та залежність ціни від обсягу продажів на основі інноваційного спрямування під час формування стратегій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Уманська Ю. М. Формування конкурентної стратегії підприємств машинобудування / Ю. М. Уманська // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 1. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_1_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |