Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Писаренко В. В. Маркетингове управління корпоративними відносинами в АПК / В. В. Писаренко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 4. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_4_7 Визначено суть маркетингового управління корпоративними відносинами агропромислових підприємств та чинники, які впливають на його ефективне формування. Викладено матеріали наукових досліджень, які спрямовані на систематизацію та структуризацію проблем ефективного функціонування корпоративних формувань на аграрному ринку в контексті провадження маркетингових підходів до управління діяльністю сільськогосподарських підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Писаренко В. В. Маркетингове управління корпоративними відносинами в АПК / В. В. Писаренко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 4. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_4_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |