Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Романюк І. А. Стратегічне управління розвитком галузі туризму на засадах формування корпоративної культури туристичних підприємств / І. А. Романюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_5 Визначено можливості удосконалення стратегічного управління розвитком галузі туризму на засадах корпоратизації. Обгрунтовано суть, основні категорії корпоративної культури, її складники. Визначено зовнішні та внутрішні сторони, чинники розвитку. Виявлено проблеми формування корпоративної культури у вітчизняних туристичних підприємствах. Розроблено перспективні напрями та можливості розвитку за умов динаміки вітчизняного та міжнародних туристичних ринків. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романюк І. А. Стратегічне управління розвитком галузі туризму на засадах формування корпоративної культури туристичних підприємств / І. А. Романюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |