Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Незвещук­-Когут Т. С. 
Стратегії управління якістю послуг та продуктів у галузі туризму на засадах впровадження моделей якості, підготовки персоналу та корпоративної культури підприємств / Т. С. Незвещук­-Когут, Б. С. Чорний // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 20–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_4
  Повний текст PDF - 105.327 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Незвещук­-Когут Т.
  • Чорний Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Незвещук­-Когут Т. С. Стратегії управління якістю послуг та продуктів у галузі туризму на засадах впровадження моделей якості, підготовки персоналу та корпоративної культури підприємств / Т. С. Незвещук­-Когут, Б. С. Чорний // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 20–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чорний Богдан Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського