Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Веселова М. Ю. 
Бенчмаркінг як інноваційний інструмент маркетингової стратегії комерційних банків / М. Ю. Веселова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 96–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_22
Обгрунтовано необхідність підвищення конкурентоспроможності банківських послуг на засадах бенчмаркінгу. Проведено порівняльний аналіз трьох популярних банків України. Запропоновано застосування методу ієрархій з метою визначення еталона банківської послуги. Визначено пріоритет економічних і споживчих характеристик банківської послуги для клієнтів банків.
  Повний текст PDF - 219.972 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Веселова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Веселова М. Ю. Бенчмаркінг як інноваційний інструмент маркетингової стратегії комерційних банків / М. Ю. Веселова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 96–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського