Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Веселова М. Ю. Бенчмаркінг як інноваційний інструмент маркетингової стратегії комерційних банків / М. Ю. Веселова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 96–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_22 Обгрунтовано необхідність підвищення конкурентоспроможності банківських послуг на засадах бенчмаркінгу. Проведено порівняльний аналіз трьох популярних банків України. Запропоновано застосування методу ієрархій з метою визначення еталона банківської послуги. Визначено пріоритет економічних і споживчих характеристик банківської послуги для клієнтів банків. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Веселова М. Ю. Бенчмаркінг як інноваційний інструмент маркетингової стратегії комерційних банків / М. Ю. Веселова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 96–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |