Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Шквиря Н. О. Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 62–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_15 Розглянуто суть банківської маркетингової стратегії та необхідність її впровадження у банківську діяльність як інструменту підвищення конкурентоспроможності банківської установи на ринку банківських послуг. Запропоновано тимчасову ієрархію цілей комерційного банку, види маркетингових стратегій та інструменти їх реалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шквиря Н. О. Маркетингова стратегія розвитку комерційних банків / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 62–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |