Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Рунчева Н. В. 
Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_8
Викладено матеріали досліджень, які спрямовані на структуризацію та систематизацію проблем функціонування аграрного ринку в контексті провадження маркетингової діяльності сільськогосподарської галузі.
  Повний текст PDF - 189.665 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рунчева Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рунчева Н. В. Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рунчева Наталія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського