Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Рунчева Н. В. Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_8 Викладено матеріали досліджень, які спрямовані на структуризацію та систематизацію проблем функціонування аграрного ринку в контексті провадження маркетингової діяльності сільськогосподарської галузі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рунчева Н. В. Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |