Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Татьянич Л. С. Принципи ефективної цінової політики підприємства / Л. С. Татьянич // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_17 Розглянуто сутність, принципи та цілі цінової політики підприємства. За умов адаптації до ринку ціна як економічний елемент у системі маркетингового механізму набуває все більшого значення. Вона суттєво впливає на ефективність та кінцеві фінансові результати діяльності підприємства, його необхідність орієнтуватися у процесі формування власної цінової політики. Ринковий стан виступає при цьому одним із найважливіших факторів конкурентної боротьби. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Татьянич Л. С. Принципи ефективної цінової політики підприємства / Л. С. Татьянич // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |