Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Тарлопов І. О. Маркетинг як складова відтворювального процесу / І. О. Тарлопов, Ю. І. Сєдова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_10 Здійснено теоретичний аналіз розвитку економічних теорій А. Сміта, Т. Мальтуса, К. Маркса з метою визначення ролі маркетингу в процесі відтворення. Обгрунтовано взаємозв'язок стадій відтворення і елементів маркетингової діяльності. Доведено, що паралельно еволюції виробництва відбувався розвиток і вдосконалення маркетингу як невід'ємної частини ринкової економіки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарлопов І. О. Маркетинг як складова відтворювального процесу / І. О. Тарлопов, Ю. І. Сєдова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |