Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Тарлопов І. О. 
Маркетинг як складова відтворювального процесу / І. О. Тарлопов, Ю. І. Сєдова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_10
Здійснено теоретичний аналіз розвитку економічних теорій А. Сміта, Т. Мальтуса, К. Маркса з метою визначення ролі маркетингу в процесі відтворення. Обгрунтовано взаємозв'язок стадій відтворення і елементів маркетингової діяльності. Доведено, що паралельно еволюції виробництва відбувався розвиток і вдосконалення маркетингу як невід'ємної частини ринкової економіки.
  Повний текст PDF - 129.998 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарлопов І.
  • Сєдова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарлопов І. О. Маркетинг як складова відтворювального процесу / І. О. Тарлопов, Ю. І. Сєдова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тарлопов Ігор Олегович (економічні науки)
  • Сєдова Юлія Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського