Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Рунчева Н. В. 
Маркетингові стратегії корпоративних агроформувань / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_2_7
Проаналізовано застосування маркетингових інструментів на державному рівні, яке дозволить державі виступити реалізатором ефективного розвитку аграрного ринку. Окреслено пріоритетні напрями аграрних корпорацій.
  Повний текст PDF - 142.947 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рунчева Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рунчева Н. В. Маркетингові стратегії корпоративних агроформувань / Н. В. Рунчева // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рунчева Наталія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського