Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Компанієць Т. І. 
Психологічні аспекти реклами як інструменту успішного збуту продукції / Т. І. Компанієць // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_2_11
Досліджено сутність поняття реклами, а також технології психологічного впливу, що застосовуються для збільшення купівельної спроможності.
  Повний текст PDF - 97.771 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Компанієць Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Компанієць Т. І. Психологічні аспекти реклами як інструменту успішного збуту продукції / Т. І. Компанієць // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Компанієць Тетяна Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського