Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Бритвєнко С. В. Інструменти маркетингу в масложировій галузі / С. В. Бритвєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 30-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_1_6 Проаналізовано маркетингові інструменти, характерні для харчової промисловості України, на основі яких проведено кількісне дослідження рівня сприйняття маркетингових заходів методом Needs and Gaps Analysis. Проведено класифікацію основних елементів маркетингового комплексу з виокремленням атрибутів, що підлягають дослідженню в масложировій галузі України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бритвєнко С. В. Інструменти маркетингу в масложировій галузі / С. В. Бритвєнко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 30-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_1_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |