Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Шквиря Н. О. Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_1_25 Визначено сутність, завдання та передумови розвитку агротуризму в сільській місцевості. Обгрунтовано особливості та проблеми маркетингу при наданні агротуристичних послуг. Запропоновано ефективні інформаційно-комунікаційні технології маркетингу при просуванні в Інтернеті агротуристичних послуг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шквиря Н. О. Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_1_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |