Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Шквиря Н. О. 
Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_1_25
Визначено сутність, завдання та передумови розвитку агротуризму в сільській місцевості. Обгрунтовано особливості та проблеми маркетингу при наданні агротуристичних послуг. Запропоновано ефективні інформаційно-комунікаційні технології маркетингу при просуванні в Інтернеті агротуристичних послуг.
  Повний текст PDF - 72.4 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шквиря Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шквиря Н. О. Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг / Н. О. Шквиря // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_1_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шквиря Наталя Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського