Наукова періодика України | Вісник аграрної науки Причорномор'я | ||
Баришевська І. В. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку аграрних підприємств / І. В. Баришевська // Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 4. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vanp_2014_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баришевська І. В. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку аграрних підприємств / І. В. Баришевська // Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 4. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vanp_2014_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |