Наукова періодика України | Науковий погляд: економіка та управління | ||
Скригун Н. П. Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, І. М. Даценко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 2. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_2_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скригун Н. П. Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, І. М. Даценко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 2. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |