Наукова періодика України Науковий погляд: економіка та управління


Скригун Н. П. 
Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, І. М. Даценко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 2. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_2_14
  Повний текст PDF - 318.579 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скригун Н.
  • Капінус Л.
  • Даценко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скригун Н. П. Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, І. М. Даценко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 2. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скригун Наталія Петрівна (1976–) (економічні науки)
  • Капінус Лариса Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського