Наукова періодика України | Науковий погляд: економіка та управління | ||
Петруня В. Ю. Глобалізаційна трансформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. - 2015. - № 1. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2015_1_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петруня В. Ю. Глобалізаційна трансформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. - 2015. - № 1. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2015_1_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |