Наукова періодика України | Науковий погляд: економіка та управління | ||
Міщенко А. П. Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії / А. П. Міщенко, С. С. Яременко // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. - 2009. - № 2. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2009_2_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Міщенко А. П. Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії / А. П. Міщенко, С. С. Яременко // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. - 2009. - № 2. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2009_2_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |