Наукова періодика України Науковий погляд: економіка та управління


Міщенко А. П. 
Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії / А. П. Міщенко, С. С. Яременко // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. - 2009. - № 2. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2009_2_18
  Повний текст PDF - 244.896 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Міщенко А.
  • Яременко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Міщенко А. П. Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії / А. П. Міщенко, С. С. Яременко // Вісник Академії митної служби України. Серія : Економіка. - 2009. - № 2. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2009_2_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яременко Світлана Степанівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського