Наукова періодика України | Університети і лідерство | ||
Корж М. Роль роста интеллектуального потенциала в эффективности управления маркетингом / М. Корж, Е. Добыкина. // Університети і лідерство. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2016_2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корж М. Роль роста интеллектуального потенциала в эффективности управления маркетингом / М. Корж, Е. Добыкина. // Університети і лідерство. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2016_2_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |