Наукова періодика України Університети і лідерство


Корж М. 
Роль роста интеллектуального потенциала в эффективности управления маркетингом / М. Корж, Е. Добыкина. // Університети і лідерство. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2016_2_13
  Повний текст PDF - 570.912 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корж М.
  • Добыкина Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корж М. Роль роста интеллектуального потенциала в эффективности управления маркетингом / М. Корж, Е. Добыкина. // Університети і лідерство. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2016_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського