Наукова періодика України | Університети і лідерство | ||
Корж М. Розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу / М. Корж, В. Новак, О. Шевченко // Університети і лідерство. - 2015. - № 1. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2015_1_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корж М. Розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу / М. Корж, В. Новак, О. Шевченко // Університети і лідерство. - 2015. - № 1. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2015_1_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |