Наукова періодика України Університети і лідерство


Корж М. 
Розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу / М. Корж, В. Новак, О. Шевченко // Університети і лідерство. - 2015. - № 1. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2015_1_18
  Повний текст PDF - 216.829 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корж М.
  • Новак В.
  • Шевченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корж М. Розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу / М. Корж, В. Новак, О. Шевченко // Університети і лідерство. - 2015. - № 1. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2015_1_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевченко Ольга Володимирівна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олександра Віталіївна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олег Тарасович (історичні науки)
  • Шевченко Олена Едуардівна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олена Петрівна (педагогічні науки)
  • Шевченко Олена Миколаївна (педагогічні науки)
  • Шевченко Ольга Миколаївна (психологічні науки)
  • Шевченко Оксана Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського