Наукова періодика України | Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку | ||
Дзундза Р. М. Микола Колесса крізь призму проблем ідентичності / Р. М. Дзундза // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2017. - Вип. 25. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2017_25_14 Розглянуто постать видатного українського диригента і композитора М. Колесси крізь призму національно-культурної ідентичності та самоідентичності. Фокусуючись на цих поняттях, проведено аналіз власних думок митця. Виявлено, що особливі риси ідентичності М. Колесси проявилися в його диригентській творчості, що базувалася на українських традиціях та здобутках хорової школи, у підручнику "Основи техніки диригування", який є базовим для львівської диригентської школи. Культурно-національна ідентичність виявляється у ній завдяки кращим музичним творам українських композиторів та обробкам народних пісень, що ілюструють диригентські схеми. ідентична диференціація в умовах бездержавності української нації дала змогу митцю зберегти власну ідентифікаційну цілісність протягом усього життя. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дзундза Р. М. Микола Колесса крізь призму проблем ідентичності / Р. М. Дзундза // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2017. - Вип. 25. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2017_25_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |