Наукова періодика України | Український інформаційний простір | ||
Poplavskyi M. Brand communication as a social phenomenon / M. Poplavskyi // Український інформаційний простір. - 2018. - # 2. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2018_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Poplavskyi M. Brand communication as a social phenomenon / M. Poplavskyi // Український інформаційний простір. - 2018. - # 2. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2018_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |