Наукова періодика України Український інформаційний простір


Poplavskyi M. 
Brand communication as a social phenomenon / M. Poplavskyi // Український інформаційний простір. - 2018. - # 2. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2018_2_5
  Повний текст PDF - 312.708 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Poplavskyi M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Poplavskyi M. Brand communication as a social phenomenon / M. Poplavskyi // Український інформаційний простір. - 2018. - # 2. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2018_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського