Наукова періодика України | Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право | ||
Корж М. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу / М. Корж // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 87–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_5_8 Установлено необхідність глобального вдосконалення системи управління інструментарієм міжнародного маркетингу в промисловій сфері на рецесійному етапі розвитку світогосподарської системи. Розроблена методологія формування оптимізаційно-цінової стратегії міжнародного маркетингу в промисловій сфері та моделювання системи управління нею для підвищення ефективності функціонування загального механізму міжнародного маркетингу і зниження ризику участі в міжнародних бізнес-процесах з урахуванням особливостей функціонування бізнес-суб'єктів у промисловій сфері. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корж М. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу / М. Корж // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 87–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_5_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |