Наукова періодика України Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право


Мельник Т. 
Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32–54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_5_5
Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.
  Повний текст PDF - 629.105 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельник Т.
  • Варібрусова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельник Т. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32–54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_5_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельник Тетяна Миколаївна (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Андріївна (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Григорівна (1967–) (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Степанівна (1966–) (економічні науки)
  • Мельник Тарас Миколайович (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського