Наукова періодика України | Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право | ||
Мельник Т. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32–54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_5_5 Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Т. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32–54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_5_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |