Наукова періодика України Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право


Bala R. 
The perception of life insurance by the population of Hyderabad / R. Bala, G. Srimannarayana, T. Mehta // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 130–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_1_13
Практика показує, що соціальна підтримка населення державою - важливий фактор його розвитку. За даними річного звіту Індивідуального органу страхового регулювання та розвитку Індії (IRDAI), що страхування життя в країні серед 88 країн світу у 2015 р. посідало 10 місце. Величезна кількість населення Індії все ще не має жодного полісу страхування життя. Міністр фінансів країни порадив страховикам створювати прості програми страхування народних мас. Сьогодні перед страховиками життя в Індії постають актуальні питання задоволення та сприйняття споживачем їх послуг. Проблемам вивчення попиту населення послуг страхових компаній індійські науковці присвячують велику кількість праць. Серед питань, які вони порушують - це: методики проведення соціологічних опитувань, впливові фактори сприйняття споживачами інвестицій у страхування життя, наповненість послугами страхового ринку. Поза увагою в цей час залишилася проблематика розвитку страхового ринку у м. Хайдарабаді. Мета дослідження - вивчення сприйняття мешканцями м. Хайдарабада страхування життя як впливової умови формування попиту послуг страхових компаній. Дослідження проведено з 200 респондентів, яких відібрали на основі їх знань про страхування, серед яких 67,5 % респондентів були чоловіками, решта 32,5 % - жінки; у вибірці переважала вікова група 21 - 30 років (77 %), потім 31 - 40 років (13 %) та старше 40 років (10 %). Центром дослідження став Інститут страхування та управління ризиками у м. Хайдарабад, оскільки там розташована штаб-квартира Адміністрації з регулювання та розвитку страхування в Індії (IRDAI). Дослідники використовували онлайнові опитування для збору даних респондентів. Часовий період збирання даних становив 3 місяці, з листопада 2016 р. по січень 2017 р. Дослідники вивчили дані щодо аналізу різних вимог та переваг покупців полісів страхування життя. У межі дослідження було вміщено такі аспекти: короткострокові та довгострокові терміни страхування, джерела інформації про умови страхування, рівень задоволення вимог споживачів страхових послуг, кількість параметрів, яким споживачі надають переваги, коли приймають рішення про страхування. Висновки: результати дослідження показали, що респонденти сприймають державну соціальну політику як інструмент захисту свого життя і надають перевагу саме державному страхуванню. Із восьми варіантів інвестицій, доступних для населення, страхування життя займає четверту позицію, поступаючись банківським депозитам, придбанню нерухомості та розвитку приватного бізнесу.
  Повний текст PDF - 408.79 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bala R.
  • Srimannarayana G.
  • Mehta T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bala R. The perception of life insurance by the population of Hyderabad / R. Bala, G. Srimannarayana, T. Mehta // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 130–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_1_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського