Наукова періодика України Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право


Пономаренко Р. 
Маркетингові активи у міжнародній діяльності / Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 4. - С. 75–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_4_8
Окреслено основні напрямки використання маркетингових активів у практиці стратегічного та оперативного менеджменту міжнародних компаній. Обгрунтовано їх значення як дієвого, діалектично вищого етапу розвитку інструментів маркетингу. Запропоновано найбільш оптимальний набір маркетингових інструментів та проаналізовано їх вплив на динаміку рівня прибутку, генерованого провідними міжнародними компаніями.
  Повний текст PDF - 1.261 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пономаренко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності / Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 4. - С. 75–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_4_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського