Наукова періодика України | Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право | ||
Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності / Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 4. - С. 75–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_4_8 Окреслено основні напрямки використання маркетингових активів у практиці стратегічного та оперативного менеджменту міжнародних компаній. Обгрунтовано їх значення як дієвого, діалектично вищого етапу розвитку інструментів маркетингу. Запропоновано найбільш оптимальний набір маркетингових інструментів та проаналізовано їх вплив на динаміку рівня прибутку, генерованого провідними міжнародними компаніями. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності / Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 4. - С. 75–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_4_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |