Наукова періодика України Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право


Микитенко Л. 
Парадигма забезпечення права споживача на інформацію / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 1. - С. 47–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_1_7
Проведено комплексне дослідження реалізації права споживача на одержання інформації про продукцію на підставі аналізу споживчого законодавства України. Досліджено кваліфікаційні ознаки понять "необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію", а також виокремлено загальні обов'язки продавця (виробника, виконавця) щодо надання інформації про продукцію споживачеві.
  Повний текст PDF - 459.255 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Микитенко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Микитенко Л. Парадигма забезпечення права споживача на інформацію / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 1. - С. 47–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського