Наукова періодика України | Theory and methods of educational management | ||
Фесік Л. Управління вищим навчальним закладом і рівня акредитації на адаптивних засадах / Л. Фесік. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_43 Розроблено компетентнісні субмоделі професійної діяльності керівника та педагогічного працівника. Визначено механізми та методику взаємоадаптації учасників навчально-виховного процесу з відповідним навколишнім середовищем (для студентів та викладачів - внутрішнє та зовнішнє освітнє середовище, внутрішньоколеджівські вимоги, для адміністрації - зовнішня й внутрішня нормативна база, вимоги замовників освітніх послуг: студентів, батьків, роботодавців, ринку освітніх послуг та ринку праці) через залучення учасників навчально-виховного процесу до виділення критеріїв для узгодження вимог, визначення їх вагомості для забезпечення балансу інтересів та створення субмоделей власної діяльності й проведення самомоніторингу з поточним самокоригуванням для рефлексивного саморозвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фесік Л. Управління вищим навчальним закладом і рівня акредитації на адаптивних засадах / Л. Фесік. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |