Наукова періодика України | Траектория науки | ||
Akbar F. The Effect of Marketing Strategies Construct on Firm Performance: Results from Pilot Survey / F. Akbar, A. R. Omar, F. Wadood, R. Tasmin // Траектория науки. - 2017. - Т. 3, № 4. - С. 5.1-5.7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2017_3_4_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Akbar F. The Effect of Marketing Strategies Construct on Firm Performance: Results from Pilot Survey / F. Akbar, A. R. Omar, F. Wadood, R. Tasmin // Траектория науки. - 2017. - Т. 3, № 4. - С. 5.1-5.7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2017_3_4_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |