Наукова періодика України Траектория науки


Akbar F. 
The Effect of Marketing Strategies Construct on Firm Performance: Results from Pilot Survey / F. Akbar, A. R. Omar, F. Wadood, R. Tasmin // Траектория науки. - 2017. - Т. 3, № 4. - С. 5.1-5.7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2017_3_4_7
  Повний текст PDF - 564.942 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Akbar F.
  • Omar A.
  • Wadood F.
  • Tasmin R.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Akbar F. The Effect of Marketing Strategies Construct on Firm Performance: Results from Pilot Survey / F. Akbar, A. R. Omar, F. Wadood, R. Tasmin // Траектория науки. - 2017. - Т. 3, № 4. - С. 5.1-5.7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2017_3_4_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського