Наукова періодика України | Траектория науки | ||
Галавтина А. В. Этические аспекты рекламы в борьбе за доверие потребителей / А. В. Галавтина, К. С. Жарая // Траектория науки. - 2016. - Т. 2, № 5. - С. 1.12-1.20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_5_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Галавтина А. В. Этические аспекты рекламы в борьбе за доверие потребителей / А. В. Галавтина, К. С. Жарая // Траектория науки. - 2016. - Т. 2, № 5. - С. 1.12-1.20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_5_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |