Наукова періодика України Траектория науки


Стефанова О. 
Теоретичні основи впливу та структура зовнішнього середовища маркетингу / О. Стефанова // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 4. - С. 2.36-2.53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_4_6
  Повний текст PDF - 1.14 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стефанова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стефанова О. Теоретичні основи впливу та структура зовнішнього середовища маркетингу / О. Стефанова // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 4. - С. 2.36-2.53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_4_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стефанова Оксана Адольфівна (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського