Наукова періодика України Траектория науки


Клюева Е. Р. 
Интернет-брендинг как инструмент маркетинговых коммуникаций / Е. Р. Клюева // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 2-3. - С. 2.21-2.27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_2-3_5
  Повний текст PDF - 898.986 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клюева Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клюева Е. Р. Интернет-брендинг как инструмент маркетинговых коммуникаций / Е. Р. Клюева // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 2-3. - С. 2.21-2.27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_2-3_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського