Наукова періодика України | Траектория науки | ||
Клюева Е. Р. Интернет-брендинг как инструмент маркетинговых коммуникаций / Е. Р. Клюева // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 2-3. - С. 2.21-2.27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_2-3_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Клюева Е. Р. Интернет-брендинг как инструмент маркетинговых коммуникаций / Е. Р. Клюева // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 2-3. - С. 2.21-2.27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_2-3_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |