Наукова періодика України Технології розвитку інтелекту


Кокарєва М. В. 
Психологічні особливості сприймання студентами реклами віртуальних товарів та послуг / М. В. Кокарєва. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_9_14
Висвітлено питання психологічної особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. Доведено, що під час дослідження художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно враховувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису. Визначено психологічні особливості художнього сприймання студентами творів сучасного живопису, які характеризують його генезис. Розроблено програму активізації змін у сприйманні студентами творів живопису, наведено результати її застосування.
  Повний текст PDF - 406.353 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кокарєва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кокарєва М. В. Психологічні особливості сприймання студентами реклами віртуальних товарів та послуг / М. В. Кокарєва. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_9_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шепельова Марія Володимирівна (1985–) (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського