![]() | Наукова періодика України | ![]() | Теорія та практика дизайну |
Прищенко С. В. Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ХХІ столітті: web-технології та стилістичні тенденції / С. В. Прищенко, М. О. Прищенко // Теорія та практика дизайну. - 2015. - Вип. 7. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2015_7_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прищенко С. В. Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ХХІ столітті: web-технології та стилістичні тенденції / С. В. Прищенко, М. О. Прищенко // Теорія та практика дизайну. - 2015. - Вип. 7. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2015_7_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |