Наукова періодика України | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології | ||
Клець О. Досвід упровадження технології змішаного навчання в українській загальноосвітній школі / О. Клець // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 9(2). - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_9%282%29__23 Висвітлено проблему упровадження технології змішаного навчання (зокрема, моделі "зміна робочих зон") у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів України на прикладі інтегрованого курсу "Література. Російська та зарубіжна" (або "Зарубіжна література"), проаналізовано переваги означеної освітньої технології та необхідні умови для організації занять за моделлю "зміна робочих зон". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Клець О. Досвід упровадження технології змішаного навчання в українській загальноосвітній школі / О. Клець // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 9(2). - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_9(2)__23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |