Наукова періодика України | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології | ||
Alyeksyeyeva I. Verbalization of the psychological distance between adolescence and emerging adulthood in narratives (based on emerging adults' letters to their teenage self) / I. Alyeksyeyeva // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 9(1). - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_9%281%29__17 Досліджено три листа, написані авторами в віці ранньої дорослості до себе-підлітків з метою простежити процес формування своєї ідентичності. Лінгвістичний аналіз наративів дозволяє виявити роль обізнаного та досвідченого ментора, яку намагаються грати автори листів по відношенню до себе в підлітковому віці, що вказує на існування між ними психологічної дистанції. Вербалізація цієї ролі в наративі досягається за допомогою зсуву особового та часового дейксису, який забезпечують особовий займенник другої особи, форми дієслова теперішнього та майбутнього часу, а також наказовий спосіб. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Alyeksyeyeva I. Verbalization of the psychological distance between adolescence and emerging adulthood in narratives (based on emerging adults' letters to their teenage self) / I. Alyeksyeyeva // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 9(1). - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_9(1)__17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |