Наукова періодика України | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології | ||
Бондаренко Г. Організація навчально-ігрової діяльності учнів під час вивчення художнього твору / Г. Бондаренко, В. Пащенко // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 8(2). - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_8%282%29__32 Доведено важливість творчої гри для всебічного розвитку дітей. Цікаві ігри створюють бадьорий, радісний настрій, роблять життя школярів повним, задовольняють їхню потребу в активній діяльності. Визначаючи неабияку роль гри в житті людини, сучасні психологи згодні в тому, що більшість учнів успішно вирішують проблеми та завдання, запропоновані в ігровій формі. Показано, що ігри в школі спрямовані на засвоєння нових знань у суспільній діяльності. На заняттях значна увага приділяється збереженню тісного взаємозв'язку знань, почуттів, поведінки в розкритті й осмисленні поставлених проблем. Виявлено, що гра - один із методів, який дає гарні результати в поєднанні зі спостереженнями, бесідами, читанням, що дозволяє дитині виявити особливості мислення й уявлення, її емоційність, активність, розвиває потребу в спілкуванні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко Г. Організація навчально-ігрової діяльності учнів під час вивчення художнього твору / Г. Бондаренко, В. Пащенко // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 8(2). - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_8(2)__32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |