Наукова періодика України Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології


Бондаренко Г. 
Організація навчально-ігрової діяльності учнів під час вивчення художнього твору / Г. Бондаренко, В. Пащенко // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 8(2). - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_8%282%29__32
Доведено важливість творчої гри для всебічного розвитку дітей. Цікаві ігри створюють бадьорий, радісний настрій, роблять життя школярів повним, задовольняють їхню потребу в активній діяльності. Визначаючи неабияку роль гри в житті людини, сучасні психологи згодні в тому, що більшість учнів успішно вирішують проблеми та завдання, запропоновані в ігровій формі. Показано, що ігри в школі спрямовані на засвоєння нових знань у суспільній діяльності. На заняттях значна увага приділяється збереженню тісного взаємозв'язку знань, почуттів, поведінки в розкритті й осмисленні поставлених проблем. Виявлено, що гра - один із методів, який дає гарні результати в поєднанні зі спостереженнями, бесідами, читанням, що дозволяє дитині виявити особливості мислення й уявлення, її емоційність, активність, розвиває потребу в спілкуванні.
  Повний текст PDF - 334.749 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко Г.
  • Пащенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко Г. Організація навчально-ігрової діяльності учнів під час вивчення художнього твору / Г. Бондаренко, В. Пащенко // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 8(2). - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_8(2)__32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського