Наукова періодика України | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології | ||
Писарева О. До проблеми формування інтересу до читання на уроках зарубіжної літератури / О. Писарева // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2018. - Вип. 6. - С. 322-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2018_6_48 Розглянуто проблему формування інтересу до читання на уроках зарубіжної літератури в учнів з позиції особистісно-зорієнтованого навчання та компетентісного підходу. Сфокусовано на сучасних підходах до читацької компетенції та формуванні інтересу до читання, як базової умови її існування. Розглянуто шляхи та інструменти формування читацької компетенції від формування інтересу до читання до розвитку стійкої потреби у читанні, як засобі задоволення потреби в пізнанні, саморозвитку, самовдосконаленні та духовному збагаченні. Проаналізовано досвід вчителів-практиків з формування та утримання інтересу до читання в учнів, з урахуванням вікових особливостей учнів, ефективність використання інтерактивних форм навчання. Особливу увагу приділено створенню умов для самостійного читання та опрацювання текстів літературних творів. Окремим питанням окреслено роль вчителя як фасилітатора процесу формування інтересу до читання і учня, діяльність, якого спрямована на самостійне управління накопиченими знаннями. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Писарева О. До проблеми формування інтересу до читання на уроках зарубіжної літератури / О. Писарева // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2018. - Вип. 6. - С. 322-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2018_6_48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |