Наукова періодика України | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології | ||
Спічка А. Застосування мотиваційного підходу під час використання проблемних ситуацій у навчально-дослідницькій діяльності студентів-магістрів / А. Спічка // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2018. - Вип. 6. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2018_6_34 Розглянуто питання застосування мотиваційного підходу під час професійного опанування іноземною мовою студентами мовних спеціальностей другого магістерського ступеня вищої освіти. Виявлено ефективний вплив мотивації на переорієнтацію навчально-дослідницького процесу, спрямованого на формування у студентів здатності до самопізнання, самоосвіти. Особливу увагу звернено на значущість використання проблемних ситуацій як одного з видів мотиваційних підходів у процесі обговорення професійної іншомовної інформації. Надано приклади модельованих німецькомовних мовленнєвих формул, кліше, видів діалогів, що пропонуються студентам під час обговорення проблемних ситуацій за темою "Завдання й відповідальність батьків під час перегляду дітьми телевізійних програм". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Спічка А. Застосування мотиваційного підходу під час використання проблемних ситуацій у навчально-дослідницькій діяльності студентів-магістрів / А. Спічка // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2018. - Вип. 6. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2018_6_34. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |